Monday 8 November 2010

Este posibil sa vorbesc cu un spirit? Cum pot sa o fac?


Pentru a vorbi cu un spirit puteti folosi metode diferite. Puteti, de exemplu, sa va adresati unui medium si sa rugati mediumul sa va contacteze spiritul pentru a va raspunde la intrebarile pe care le aveti. Contactarea se poate face prin inregistrare audio sau direct la telefon.
Puteti, de asemnea sa contactati dumneavoastra personal spiritul pe care doriti, si sa ii puneti intrebarile sau sa aveti o conversatie direct cu el/ea. Pentru aceasta va trebui sa cumparati un CD de autohipnoza specializat pentru acest subiet (mergeti la  http://www.rom.prohypnosis.co.uk/preturi.html)
Pentru aceasta ultima varianta am deschis acest Blog. Veti vedea experientele altora, precum puteti sa puneti intrebari sau sa discutati despre acest subiect.
In general pentru subiectii care sunt obisnuiti sau intra usor in starea de transa rezultatele se vad imediat, de la prima sedinta. Contactarea unui spirit este influentata si de starea emotionala a subiectului care intra in transa – daca de exemplu sunteti prea emotional in relatia cu spiritual puteti sa rugati pe altcineva sa intre in transa si dumneavoastra sa dirijati sedinta. Eu va recomand sa o faceti dumneavoastra insiva, pentru ca abia atunci puteti evalua ce se intimpla.
Puteti sa faceti aceasta contactare de oricite ori doriti. Sunt sanse mici ca aceasta sa devina o adictie – pentru ca dumnevoastra trebuie sa intelegeti ca in general spiritului ii este bine acolo unde este si ca el/ea doreste ca dumneavoastra sa fiti fericit in viata dumneavoastra si sa mergeti innainte, sa traiti o viata fericita si cu folos.
Am acordul subiectilor mei pentru a posta experientele lor, bineinteles in deplina anonimitate – subiectele sunt foarte intime pentru fiecare.

4 comments:

  1. Buna Maria,

    Iti scriu pentru a-ti impartasi primele impresii de intrare in transa si pentru a-ti cere sfatul. A trecut mai mult timp pentru ca am vrut sa fiu singura si sigura ca nu ma deranjeaza nimeni pentru ca este ceva foarte emotionant pentru mine.
    La prima incercare am reusit (asa cred eu), dar am avut teama pentru ca nu stiam ce se intampla. Starea de teama am avut-o chiar daca m-am relaxat. In momentul intalnirii cu spiritul mi-a aparut sau cel putin asa am vizualizat eu, ca un bulgare de zapada de culoare neagra. Momentul intalnirii a fost atat de scurt ca nu am stiu cum sa reactionez, cum sa pun intrebari, doar au inceput sa-mi curga lacrimile. Si atat! Eu am crezut ca pot pune intrebari exact asa cum am ascultat in inregistrarile de la tine.
    Pe urma am mai incercat de cateva ori, dar nu am reusit deoarece am adormit sau a sunat telefonul sau a venit cineva acasa.
    Aseara am incercat iar, si am fost mai relaxata pentru ca stiam cum decurge intrarea in transa. In momentul intalnirii cu spiritul lui Dan ... nu il vedeam si iar am intrat in panica si il intrebam de ce nu pot sa-l vad. In acel moment a aparut ca un contur al persoanei lui sau ca ceva in ceata, nu pot sa descriu in cuvinte cum arata (pe fata lui era un zambet luminos). Si sentimentele au fost mai puternice si au alternat pentru ca am plans in hohote sau radeam de bucurie ca il vad. Iar a trecut repede, parca au fost cateva secunde. Nu puteam sa deschid gura sa vorbesc sau nu puteam sa ma gandesc la ce vroiam sa-l intreb.

    Cum sa procedez pe viitor? Mi se pare ca trece prea repede timpul de intalnire.

    Astept mesajul si iti multumesc din suflet pentru bucuria pe care am datorita ajutorului tau.
    Alexandra

    ReplyDelete
  2. Buna Alexandra, ma bucur ca ai scris. Este bine sa impartasesti experienta ta ca sa pot sa iti dau o mina de ajutor.
    Alexandra, este bine ca atunci cind mergi in transa sa te gindesti daca am sa pot bine, daca nu am sa pot sa il contactez la fel de bine – este un pas innainte. Daca stai si iti este frica de ce se intimpla ai sa blochezi sistemul te conectie cu spiritul. Spiritul se poate materializa in orice forma si tu ai sa simti cind ceea ce vezi este spiritul pe care l-ai chemat. E
    Experienta ta este foarte reala – pentru ca eu nu am emotile tale pot sa intreb ce imi scri tu sau cite o data adaug intrebari de la mine. Adaug intrebari cit pot de rar pentru ca nu vreau ca mintea mea constienta sa se interfereze cu conectia mea cu spiritul, sau si mai rau sa se interfereze in raspunsul spiritului catre tine. Cind ai sa te obisnuiesti cu conectia ta cu spiritul chemat ai sa poti sa ii pui intrebarile care le doresti. Te sfatuiesc sa incepi cu discutia despre emotiile pe care le ai si te blocheaza sa poti discuta cu el – el oricum intelege chiar daca nu spui sau nu gindesti nimic. Atunci cind plingi multa din energia si emotiile negative pe care le ai se diminueaza si asta este bine.
    Sa nu te ingrijorezi nici o data, ai o viata de trait si muncit de asemenea. Este OK sa adormi mi se intimpla si mie si tuturor hipnotistilor cind merg in autotransa – este un semn de oboseala si de faptul ca mintea inconstienta alege ca este mai de folos pentru tine sa tragi un pui de somn decit sa ai contact cu spiritul – sa sti ca daca raspunsul dat de spirt era foarte important pentru tine nu ai fi adormit.
    In auto-transa ai nevoie sa nu iti formezi dinainte idei despre cum ar trebui sa ti se arate spiritul pentru ca asta iti limiteaza convorbirea cu el. Lasa spiritul sa ti se arate, in orice forma ii este lui usor de comunicat si fi deschisa spre orice forma simti, vezi sau auzi. Eu de obicei vad persoana intreaga dar am avut cazuri in care am vazut doar capul, sau o forma de energie, de lumina, sau altadata doar o voce. Eu percep fizic toate emotiile pe care le are spiritul si simt ca acealea nu sunt emotiile mele, sunt ale altcuiva. Cind vorbesc cu spiritul eu insumi ii dau o portiune din corpul meu ca sa poata sa comunice cu mine mai usor – si sa imi dea raspunsuri fara ca eu sa fac cu personalitatea mea orice interventie. In cele mai multe cazuri eu nu stiu ce spune spiritul si trebuie ca sa ascult inregistrarea pe care o fac audio ca sa stiu ce am spus
    Stai cit mai relaxata Alexandra si nu iti face nici un plan in avans. Cind ai sa iti depasesti bariera de emotii o sa poti sa stai sa vorbesti cu el cit vrei de mult. Poti sa ii comunici spiritului ca ai probleme ca nu sti cum sa stai de vorba cu el si sa te ajute daca poate. Te rog sa imi scri cum te descurci cu autotransa si te rog sa imi dai aprobare sa punem convorbirile noastre pe site-ul de Blog ca sa ajute alti clienti sa isi resolve din probleme, evident pastrind totala anonimitate.
    Toate cele bune Alexandra
    Maria

    ReplyDelete
  3. Ma numesc cristian am 20 de ani sunt insurat si am o fetita de 2 ani.de ceva vreme avem impresia ca exista cineva la noi in casa fata este speriata se aud chestii ciudate dupa ora 00:00 ne poate ajuta cineva?

    ReplyDelete
  4. Ma numesc cristian am 20 de ani sunt insurat si am o fetita de 2 ani.de ceva vreme avem impresia ca exista cineva la noi in casa fata este speriata se aud chestii ciudate dupa ora 00:00 ne poate ajuta cineva?

    ReplyDelete